عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 365
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 365
بازدید کل : 277791
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

  ESET Endpoint Security 5.0.2113 : نسل جدیدی از محصولات شرکت بزرگ Eset هست که برای شرکت های متوسط طراحی شده است.راه حل از بین بردن ویروس از تکنولوژی اسکن که بر اساس لیست سفید هست که فایل های امن را برای بار دوم اسکن نمی کند و شامل نسخه گسترش یافته ای برای کنترل از راه دور و برای 5 کاربر طراحی شده است.

Karma Cloud-Powered
محافظت آنلاین از طریق سرور سایت برای محافظت در برابر ویروس های جدید
امنیت در شبکه در نگاه اول
 نمایش اطلاعات امنیتی لحظه به لحظه شبکه بر اساس تنظیمات کاربر
مدیریت در برابر وظبفه
پشتیبانی هر لحظه از طریق متخصصان آنلاین شرکت ESET
در کل این محصول یک موتور جامع امنیتی می باشد که بر اثاث ThreatSense ESET-line کار می کند و موثز ترین واکنش را در برابر ویروس های جدید انجام می دهد کنترل از راه دور و کم حجم بودن برنامه باعث شده است که در هر سیستمی به خوبی اجرا شود.

آنتی ویروس قدرتمند شبکه ESET Endpoint Security 5.0.2113


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , ضدهك و جاسوسي , امنيتي , آنتي ويروس , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس قدرتمند شبکه ESET Endpoint Security 5 , 0 , 2113 ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  ESET Nod32 Smart Security and Antivirus 5.2.9.1 fix : ورژن جدید دو آنتی ویروس و اسمارت سیکوریتی محبوب نود 32 عرضه شد.شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp) به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

دانلود در دو لینک اسمارت سیکوریتی و آنتی ویروس همراه با فیکس کننده

قابل نصب برروی سیستمهای 32 و 64 بیتی

ایمنی کامل سیستم شما با ESET Nod32 Smart Security and Antivirus 5.2.9.1 fix


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , ضدهك و جاسوسي , آنتي ويروس , ديوار آتش , ,
:: برچسب‌ها: ایمنی کامل سیستم شما با ESET Nod32 Smart Security and Antivirus 5 , 2 , 9 , 1 fix ,
:: بازدید از این مطلب : 1031
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Ubuntu 11.10 Oneiric Ocelot Alpha 2 : سیستم عامل Ubuntu که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد و دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است. لینوکس نام یک سیستم عامل رایانه‌ ای است که معروف ‌ترین مثال نرم‌ افزار آزاد و توسعه به روش متن-‌باز است. اوبونتو که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد یک سیستم عامل بوده که به کمک یک تیم جهانی از توسعه‌ دهندگان نرم‌افزاری با تجربه آماده شده است.

سیستم عامل Ubuntu 11.10 Final در چند نوع قابل نصب بر روی کامپیوترهای خانگی Desktop و سرور Server منتشر شده که شما با توجه به نوع کاربرد خود می توانید هر یک را به صورت جداگانه دانلود نمایید.

دانلود مستقیم از سرورهای خود لینوکس!

 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ضدهك و جاسوسي , ,
:: برچسب‌ها: Ubuntu 11 , 10 Oneiric Ocelot Alpha 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

PC Linux OS

لینوکس یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در حال حاضر می باشد که به صورت کد باز طراحی گردیده است . این سیستم عامل به دلیل قابلیت های خاص خود و نیز رایگان بودنش ، هم اکنون در بسیاری از سرورهای اینترنتی نصب شده و به کاربران خود امکان انجام کارهای مورد نظرشان را می دهد . PC Linux OS یکی از نسخه های زیر مجموعه لینوکس می باشد که به منظور استفاده های شخصی ساخته شده است . از مهم ترین تغییرات انجام شده در این ورژن بهبودی یافتن رابط گرافیکی آن می باشد که به طور کلی دگرگون گشته تا محیطی زیبا و دلنشین را برای شما به ارمغان آورد . از ویژگی های اساسی PC Linux OS قابلیت استفاده بدون نصب ( به وسیله Live CD ) می باشد . بدین ترتیب شما می توانید از این سیستم عامل هرگاه که حتی مشکلی برای سیستم عامل ویندوزتان به وجود آمد یاری گرفته و با بوت کردن آن ،‌ تغییرات لازم را انجام دهید . در اختیار داشتن پلیر های قدرتمند صوتی و تصویری ، نرم افزار Open Office و نصب آخرین نسخه برنامه های محبوب فایرفاکس ،‌Thunder Bird ، Dropbox ، Pidgin ، Ktorrent ، Amarok و بسیاری دیگر در رفع نیازهای شما یاورتان خواهند بود .
هم اکنون شما می توانید به صورت رایگان این سیستم عامل را از سرورهای قدرتمند دانلود کده ، دانلود نمایید و یا با خرید از طریق سفارش پستی درب منزل یا محل کارتان تحویل گرفته و سپس وجه را به مامور پست بپردازید .

 

 

حجم کل : ۵۸۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود قسمت اول با لینک مستقیم قسمت دوم قسمت سوم
اگر نحوه باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانید به اینجا بروید .

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , ضدهك و جاسوسي , ,
:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com